
Управлінням соціального захисту населення Старобільської райдержадміністрації після відновлення роботи на території України, де не ведуться бойові дії, продовжують виконуватися завдання визначені Положенням та нормативно правовими актами у сфері соціального захисту.
Так у ІІІ кварталі 2023 року Управлінням розглянуто 167 звернень, з них:
- звернення, які надійшли від ДП «Урядовий контактний центр» – 76;
- електронні звернення, які надійшли на електронну пошту Управління – 91.
Найпоширеніші питаннями, з якими звертаються за роз’ясненнями:
- призначення допомоги при народженні дитини;
- оздоровлення та відпочинок дітей;
- зміни способу отримання державних соціальних допомог, невиплати/ затримки виплат державних соціальних допомог;
- поновлення/перепризначення державних соціальних допомог.
- термінів виплати соціальних допомог;
- отримання довідок про розміри соціальних виплат, про перебування на
- обліку, інших довідок;
- отримання гуманітарної допомоги;
- інші питання.
На гарячу лінію Управління соціального захисту населення, за номером телефону +380993573845, щоденно надходять звернення, спеціалісти Управління надають консультації з соціальних питань постійно.
У ІІІ кварталі 2023 року роз’яснення отримали 675 осіб.
Консультації і роз’яснення з питань соціального захисту надаються Управлінням також через офіційну сторінку Старобільської районної адміністрації у мережі "Фейсбук", за звітний період такі крнсультації отримали 14 громадян. Управління і надалі працює над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян, організації їх особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.