Зміна керівника та/або складу керівного органу громадської організації

3 квітня 2019, 09:46
Зміна керівника та/або складу керівного органу громадської організації

Зміна   складу   керівного   органу   та/або   керівника   громадської   організації   підлягає
державній реєстрації протягом 60 днів з моменту прийняття такого рішення уповноваженим
керівним органом громадської організації.
Рішення про зміну керівника та/або складу керівного органу громадської організації
зазвичай   оформлюється   протоколом   засідання   уповноваженого   керівного   органу   (у
більшості випадків це загальні збори або конференція) громадської організації.
Невід'ємною частиною протоколу засідання є реєстр осіб, які брали участь у засіданні.
Для   державної   реєстрації   зміни   керівника   та/або   складу   керівного   органу
громадської організації із статусом юридичної особи подаються такі документи:
заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться
в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських
формувань, форма 3;
примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу
управління громадської організації про зміни;
реєстр   осіб,   які   брали   участь   в   засіданні   уповноваженого   органу   управління
громадської організації;
відомості   про   керівні   органи   громадської   організації   (ім’я,   дата   народження
керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника
податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку;
документ   про   сплату   адміністративного   збору   -   0,1   прожиткового   мінімуму   для
працездатних осіб.
Для державної реєстрації зміни керівника та/або складу керівного органу (якщо
наявність   керівника   та   керівного   органу   передбачена   статутом   такої   громадської
організації)   або   особи,   яка   має   право   представляти   громадську   організацію   у
правовідносинах з державою та іншими особами і вчиняти дії від імені громадської
організації без додаткового уповноваження, подаються такі документи:
заява   про   державну   реєстрацію   змін   до   відомостей   про   громадське   об’єднання
(організацію профспілки), що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному
державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань,
форма 21;
примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу
управління громадської організації про зміни.
Державна   реєстрація   змін   керівника   та/або   складу   керівного   органу   громадських
організацій, особи, яка має право представляти громадську організацію у правовідносинах з
державою та іншими особами і вчиняти дії від імені громадської організації без додаткового
уповноваження,   місцезнаходженням   яких   є   населені   пункти   Луганської   області,
здійснюється Головним територіальним управлінням юстиції у Луганській області.
Строк розгляду документів - не пізніше трьох робочих днів з дати подання документів
для державної реєстрації.
Контактний   номер   телефону   Головного   територіального   управління   юстиції   у
Луганській   області   з   питань   державної   реєстрації   громадських   формувань:   0645242216,
0953624202.
Отримати консультацію можливо за допомогою он-лайн чату з питань  державної
реєстрації громадських формувань за посиланням: http://lugjust.gov.ua/gf-chat/.